تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

رئیس کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از تالیف ۱۵ کتاب جدید در مقطع کارشناسی رشته مدیریت خبر داد .

دکتر لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار در خصوص آخرین وضعیت بازنگری رشته مدیریت در کارگروه مدیریت شورای تحول علوم انسانی گفت: بررسی سرفصل های رشته مدیریت با توجه به چهار رویکرد اسلامی شدن، بومی شدن، کارآمدی و روز آمدی بررسی شد.

وی ادامه داد: بازنگری سرفصل های سه رشته مدیریت دولتی، بازرگانی و صنعتی در مقطع کارشناسی به اتمام رسیده و به شورای عالی انقلاب فرهنگی و سپس به وزارت علوم ارسال شده و شورای برنامه ریزی نیز تصویب کرده و از سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها اجرایی می شود.

تالیف ۱۵ کتاب جدید در مقطع کارشناسی رشته مدیریت
رئیس کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی ادامه داد: همچنین ۱۵ کتاب در مقطع کارشناسی که سرفصل های آنها تغییر کرده است در دست تالیف است که با سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) هماهنگی لازم صورت گفته و اساتید آن نیز مشخص شده است.

اتمام بازنگری دو رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و صنعتی
وی با ابیان اینکه سه کمیته بازرگانی، دولتی و صنعتی دایما جلسه داشته و مشغول کار هستند، یادآورشد: در مقطع کارشناسی ارشد بازنگری رشته مدیریت دولتی ومدیریت صنعتی به اتمام رسیده و به تصویب شورای تحول نیز رسیده است و در حال ارسال برای شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و سپس برای تایید به وزارت علوم ارسال می شود.

وی تاکید کرد: بازنگری یک فرایند مدام مستمر است و اکنون مدعی هستیم ۱۵ درصد به هدف نزدیک شده ایم تا به هدف  ۱۰۰ درصد برسیم باید فعالیت های زیادی صورت گیرد.

فروزنده افزود: در مقطع دکتری هم یک تیم تخصصی مشغول فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...